Translate

miercuri, 13 august 2014

City Grill Primaverii

City Grill, servicii de calitate si mancare buna. 
In aceasta perioada coplesita de canicula nu mai are nimeni chef de gatit acasa, nici eu, evident. Unde sa mergem pentru cina? Sa nu fie nici departe si sa fim siguri ca mancarea nu a fost alterata de caldura? City Grill Primaverii a fost solutia optima. 
Recunosc ca nu le-am mai trecut de ceva timp pragul, poate pentru ca sunt atat de aproape de mine, nu stiu sigur de ce, dar va marturisesc ca m-au surprins. Unora le place sa evolueze, si acesta este si cazul City Grill. In timp ce alte restaurante parca o iau la vale dupa un timp, incercand sa faca rabat de la calitatea produselor si desigur de la serviciile de servire (uneori am impresia ca ospatarii din ziua de azi nu mai au la activ nici banala scolarizare de profil), altele te impresioneaza placut prin straduinta de a face clientul fericit.
Am fost condusi la masa, unde imediat a venit ospatarita, a lasat meniurile, iar cand a revenit pentru comanda a avut grija sa specifice exact cate minute dureaza fiecare fel si cum e mai bine sa le combinam ca sa nu stea unu sa se uite la celalalt cum mananca. Treaba asta cu minutele m-a impresionat si desi eram reticenta si nu credeam ca pe masa vor aparea farfuriile exact cum ne-a spus ea, ei bine m-am inselat. Punctualitate maxima!
Am fost tratati extraordinar atat noi, cat si cei de la mesele alaturate, iar de mancare, ce sa spun, foarte buna ca intotdeauna.
Dupa experientele Cernica si Casa Rustic a fost bine venita civilizatia din cartier ;)

Un comentariu:

Comenteaza aici