Translate

joi, 28 august 2014

Restaurant Riviera

Dupa o plimbare in parc, cu nepotelul, ne-am refugiat pentru odihna la restaurantul Riviera.
Frumos amplasat pe malul lacului Parcului National, restaurantul promitea de la distanta o sedere placuta.

Eu, fiind insarcinata, recunosc ca nu am fost atrasa de nimic din meniul aparent variat, dar de fapt saracacios. Insotitorii mei au ales pizza in lipsa unei alternative mai bune.

Referitor la ospatari nu am nimic major de obiectat, dar acea pizza... off... asta este o problema cu care ne confruntam in tot Bucurestiul. In 99% din cazuri bucatarii parca pregatesc o tocanita pe paine in loc de pizza. 
Oare cand or sa invete? Fac pariu ca daca un italian comanda pizza in Bucuresti se prapadeste de ras cand vede ce i se aduce :)

Alte obiectii...
a da, ar mai fi ceva, fresh-ul de portocale, drag barman de la Restaurant Riviera, nu inseamna Cappy cu pulpa !!!!!!!!!!!!

In rest, asa ca parere generala... o cantina cu servire la masa, cu iz comunist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza aici